Kosárban: 0 db termék, 0,- Ft értékben - Kosár tartalma

Súgó - Rendelés

K: Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?
V: Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha megnézed a rendelés státuszát. Az ?új? és a ?várólistán? státuszok esetén van erre lehetőséged.

K: Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?
V: A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben (service@polomania.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

K: Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?
V: 30 000 és 50 000 Forint közötti rendelésnél 10%
50 000 és 100 000 Forint közötti rendelésnél 15%
100 000 feletti rendelés esetén pedig 25% mennyiségi kedvezményben részesülsz

K: Mennyi a minimális rendelhető darabszám?
V: Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db pólót is elkészítünk.

K: Az általam kiválasztott termékből mindig van raktáron?
V: A boltjainkban, alapesetben csak olyan termékeket jelenítünk meg, amikből a rendelésed pillanatában tényleges készletel rendelkezünk. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből raktárunkban. Ebben az esetben azonnal értesítünk a hiányról és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.

K: Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?
V: A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.